Info og nyheter

Informasjon og nyheter

Her vil du finne informasjon og nyheter

Tannlegen

Studenttilbud

Studenter med gyldig studentbevis får undersøkelse med 2 røntgenbilder og enkel tannrens til kun 700 kroner. Normal pris er fra 850 kroner. Videre gis det 15% rabatt på alle våre tjenester til studentene.

virus

Corona virus

Kjære pasient ved Torget tannklinikk

Dersom du i løpet av de siste 14 dagene har vært på reise i områder med vedvarende smittespredning av coronavirus, og du har timeavtale på vår klinikk, ber vi om at du tar kontakt for å endre time til et senere tidspunkt. Ring i første omgang telefonnummeret du har fått i innkallingen din

Dette gjelder også om du har forkjølelsessymptomer, hoste, feber eller er blitt tungpustet.

Digitalt avtrykk

Teknologien innenfor tannhelse blir stadig mer avansert. Nå er det ikke lenger nødvendig med bruk av avtrykksmasse i munnen for at tannteknikeren skal få en perfekt modell av munn og tenner. Vi på Torget tannklinikk har nå skaffet oss 3Shape TRIOS3 munnskanner for å gjøre jobben rask og smertefri

Fordelene med 3Shape skanning

• Perfekt avtrykk på første forsøk